CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

السبت، 6 ديسمبر 2008

واخيرا عرفت اعملها

واخيرا عرفت اعمل مدونتى (هوه فيه ايه)
انا هاتكلم وهفضفض معاكو كتيييييييييير..
وعندى احساس ان كلامى دة ان شاء الله هيعجبكو
انتظرررررررررررررررونى ...
(مع اطيب التمنيات)


11 التعليقات:

خديجة عبدالله يقول...

يا ألف نهاااااااااااار أبيض يا ألف مبروووووووووووووووك يا جميل ده انتى نورتي والله
ربنا يجعلها في الخير و حجة لك لا عليك وربنا ينفع بيكى

يشرفنا كوننا أول من تطأ أقدامهم مدونتك الجميلة .. في انتظار ابداعاتك عما قريب بإذن الله

لحظة : شرقاوية ومن الزكازيك نو انتى مين ؟ ؟؟؟؟؟؟

عاوزة اطلب منك طلب شيلى تأكيد الكلمة ده
ادخلى على لوحة التحكم الرئيسية فى مدونتك ومن اعدادات اختارى تعليقات ومن تعليقات هتلاقى تحت حاجة اسمها إظهار التحقق من الكلمات للتعليقات؟
اختارى لا عشان خاطرى أصل الحروف الانجليزى دى بتخلى الناس تكسل تعلق

مشكوووووووووورة علي زيارتك الجميلة :)سلااااااااااااااام

لؤلؤة الاسلام يقول...

ايه ايه ايه
مش مصدقة قدامى
انتى مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سمية بجد

مبروووووووووووووووووووووووووووووك يا سمسمة على المدونة الجديدة
و كل سنة و انتى طيبة يا عم
نورتى عالم التدوين في انتظار مواضيعك الرائعة
و على فكرة ده تعليق خاص لانى مش عنت بعلق الايام دى

و تحياتى
وو تقبلى مرورى
باااااااااااى

Abdallah Hosni يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Abdallah Hosni يقول...

اووووووووووووووووو

مبروووووووووووووووووك يا**** على المدونة الجديدة ((هو في ايه؟؟))= طب ليه كدة :):)

بجد مبروووووك ومستنيييين موضوعاتك الهايلة طبعا ونورتى عالم التدوين

......
الكتب المفضلة..مجلة كنوز؟؟؟ :):) بتهيألى سمعت عن المجلة دى

روح الاسلام يقول...

ألف ألف ألف مليووووووووون مبروك على

المدونة ياسمسم ونورتى عالم التدوين

يا جميل ربنا يارب ينفع بيكى الاسلام

ان شاء الله ومستنية مواضيعك اللى

انا واثقة انها اكيد هاتكون جميلة

مووووووووت..وتسلميلى ياقمر

شهيدة الاسلام يقول...

نورتى المدونة بجد يا خديجة اكيد انتى ماتعرفنيش لاكن انا اعرفك كويس اوى وانا هاقولك انا مين يا ستى انا (سمية)
اخت (روح الاسلام)
وتسلميلى يا قمر...

شهيدة الاسلام يقول...

الله يبارك فيكى يا دوجة ومشكورة على الاهتمام الجامد دة ونورتينا كلنا بجد
وتسلمى يا عسل...

شهيدة الاسلام يقول...

((هو في ايه؟؟))= طب ليه كدة :):)
منا قداهاعلى فكرة اصل مدونك جميلة جدا عجبانى بجد والله..
واكيد سمعتعن المجلة دى
شكرا على مرورك يا عبد الله واتمنى ان مواضيعى تعجبك انت ومجلة كنوز..
هههههههههههه مشكوووووووور...

شهيدة الاسلام يقول...

انا معرفش اقولك اية بجد لكن انا بشكرك جداااااااا يا نودى انا اساسا من غيرك مكنتش دخلت عالم التدوين ولا حاجة
وتسلميلى يا قمر...

امل الاسلام يقول...

عماله اقول عالم التدوين نور ...
فيه ايه فيه ايه!!!
اتاااارى سمسمه اقتحمت العالم بكل قوه
منتظرين المزيد
والف مليووووووون مبروك على المدوونه
ويارب تكون وش السعد عليكى

شهيدة الاسلام يقول...

ميرسى اوى مريوم دة منور بنورك انتى يا حببتى وان شاء الله فى مواضيع جاية فى الطريق اتمنى انها تنال اعجابك
ميرسى على المرور الجميل دة
وتسلميلى يا قمر...