CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الأحد، 1 مارس 2009

happy birth day

1/3/1996

حصلت الكارثة واتولدت وانا عارفة ان روح الاسلام بتقول ياريت اللى جرى ماكان لكن هاعمل اية بقة القدر


وانا بقة هاحتفل بيه هنا بطريقتى فهاعمل حركة كرم وشهامة كدة معاكو وهوزع عليكو حاجات


أولا..دى تورتة لكل الناس والحبايب اللى بينورونى فى مدونتى المتواضعة دى سواء أعرفهم أو ماعرفهمش



ودى أجمل هدية ليهم




ثانيا..دى تورتة لجروب الاسلام كلة


وأجمل هدية ليكو علشان بس ماتقولوش عليا بخيلة




ثالثا..دى تورتة لعبد الله صاحب مدونة طب لية كدة مخصوص لأن عيد ميلادة كان قريب ولازم أعمل معاة واجب


ودى هدية منى ليك


رابعا..دى أحلى تورتة لأختى وروح قلبى روح الاسلام صاحبة مدونة عندى أمل



ودى بقة هدية منها ليا وهاتجيبهالى غصب عنها الموضوع دة بقة مافيهوش تسامح




وأخيراااااااا تورتتى انا اللى جايباها علشان أحنطها واتفرج عليها مش علشان اكلها


هاه أكيد عجبكو عيد ميلادى طبعا بس اللى بطنة توجعة انا ماليش دعوة التورتة انا جايباها من عند عبدة مواسم يعنى مضمونة 100فى المية

10 التعليقات:

Abdallah Hosni يقول...

الف الف الف مبرووووووووووووووووك

هابي بيرث داي

وكل عام وانتى الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم وللمجتمع انفع ولوالديك ابر

اول واحد اهو...بس جت متأخر يومين :(

حلوة اوى التورتة وحلوة اوى الهدية انا فتحتها :)

بس ايه التورت الكتير دى كلها ماشاء الله ماشاء الله

روح الاسلام يقول...

اية دة اية دة بقة كدة ياسمية انا
أصغر تورتة هىء هىء هىء لأ انا
زعلانة ماليش دعوة انا عاوزة تورتة
كبييييييييييرة هههههههههه
سيبك ياجميل مالكلام دة كلة دة انتى لو
جبتيلة حتة صغنطوطة قد كدة هوة
هاتبقى منك زى العسل والله ياسمسمة
انا باحمد ربنا انة رزقنى أخت زى
القمر زيك كدة
يالله كل سنة وانتى طيبة ياجميل وعقبال
10000000000000000 سنة

شهيدة الاسلام يقول...

ولا يهك يا عبد الله
المهم اللى انتى شفت المفجأه وخلاااااااااااص
فتحتها طيب
عجبك اللى فيها ولا مش قد المقام
ايوه يا عم
تورت كتيره
مممممممممممم
ده روح الاسلام كانت بتقلى???
انى احط اكتر من كده
ومشكور يا عبد الله
على مرورك الجميل ده
وتسلم...

شهيدة الاسلام يقول...

يابنتى احمدى ربنا انها تورتة كاملة
دة انا كنت هاديكى جاتوهاية بس
مش انتى اللى مش عاوزة تتخنى؟؟
خلاص خلاص
ولايهمك معلش يا نودى يا حببتى
بقة انا اسفه
بس يعنى اعمل اية هيا دى
اللى انا لقيتها تنفعك
معلش بقى لو هيا مش عجباكى
خدى بتاعة الناس كلها
ولا اقولك اصل الناس ممكن تزعل
بصى انتى تخدى بتاعة عبد الله
عادى يعنى هههههههههه ماعنديش مانع
ويااااااااااه اية كل الاصفااااار دى ربنا يعيشنا بس
وتسلميلى يا قمر...

امل الاسلام يقول...

خخخخخخخخخخخخ
كل سنه وانتى طيبه ياجميل
هى اه متأخره خمس ست عشرين يوم كده
بس معلش امسحيها فيا المرادى
وياارب تكون سنه كلها حب وسعاده وكل حاجه انتى عايزاها
انى احبك فى الله

شهيدة الاسلام يقول...

ولا يهمك يا مريوم
يا حببتى
امسحها فيكى ازاى بس يا بنتى
عادى يعنى
هوه انا برضة اقدر استغنى
عن خدماتك ليا
وتسلميلى

le moi :D يقول...

بجد روعة الصور و شكرا جدا على الهدايا .

انا يمنى واتمنى ان تمري بمدونتي :
www.yomna-ema.blogspot.com

ahmeD elsaDany يقول...

كل عام وانتى بكل خير وللحمد لله
وعقبال كل سنة كده كنت هاجيب معاى هدية بس لقيت المحل قافل ههههههههه

شهيدة الاسلام يقول...

ميرسى اوى يا يويو
على الرد ده
واوعدك انى هفتح مدونتك ان شاء الله وتسلميلى يا قمر

شهيدة الاسلام يقول...

ميرسى اوى يا احمد على الرد الجميل ده
وبعدين ابنى هوه انا قلتلك انى مستنيه منك هديه اساسا ههههههههه
مش الاقصد المهم انكم ترجعوا بالسلامه وسلملى على اللى عندك كلهم
وتسلم